Louis Vuitton wchodzi na Discorda
Louis Vuitton otworzył swój serwer na Discordzie, stworzony w celu zacieśnienia więzi z cyfrowymi społecznościami i posiadaczami NFT.
Louis Vuitton otworzył swój serwer na Discordzie, stworzony w celu zacieśnienia więzi z cyfrowymi społecznościami i posiadaczami NFT.
Serwer Discord to w zasadzie czatroom z różnymi tematycznymi, interaktywnymi i immersyjnymi kanałami. Będzie głównie skupiać się na grach, sporcie, technologii Web3, rzeczywistości wirtualnej i innych dziedzinach związanych z tymi tematami.
Nowy serwer Discord Louis Vuitton będzie prezentować ekspertyzę LV, umożliwiając członkom dostęp do ekskluzywnego treści i dzielenie się swoimi opiniami. Kanał zachęci społeczność do uczestniczenia w tworzeniu świeżych pomysłów, znacząco przyczyniając się do cyfrowego doświadczenia.
Wiele osób krytykuje Discord za jego estetykę i doświadczenie użytkownika, ale zwolennicy uważają, że jest on wartościowy, ponieważ dostęp do ekskluzywnych treści i rozmów może być tokenizowany. Oznacza to, że osoby posiadające określone NFT mogą mieć do nich dostęp.
Discord ma również aktualnie publiczność graczy, ponieważ platforma początkowo powstała jako platforma do interakcji. Naturalnie, gracze byli jednymi z pierwszych użytkowników uczestniczących w wirtualnym świecie i wygodnie stali się główną publicznością dla marek NFT i towarów wirtualnych.
Interakcja między członkami społeczności Web3 stała się nowym horyzontem, gdzie komfort polega na starannie zaplanowanych i wysoko wykończonych produktach i momentach. Dodatkowo, timing pojawienia się LV na platformie Discord był całkowicie niespodziewany.
Kilku wczesnych uczestników otworzyło swoje serwery Discord, w tym Diesel, Adidas, Prada i Gucci, ale rozmowy stały się ograniczone do tylko wydarzeń związanych z wiadomościami.
Jednak w czerwcu ogłoszono projekt Via, który ma zapewniać ekskluzywny dostęp do produktów cyfrowych i fizycznych lub doświadczeń poprzez posiadanie NFT. W ramach tego projektu do komunikacji zaproszono wpływowe osobistości z dziedziny Web3 i mody.
Dotychczas podstawowymi kanałami komunikacji Via są dedykowana strona internetowa, LinkedIn i Twitter. Jednak inwestycje Louis Vuitton w Via i Discord wskazują na długoterminowe zamiary.
Czytaj również: Milan Fashion Week - but z funkcją NFT