Revolut inwestuje 450 milionów euro w marketing

lan na 50 milionów klientów: Ambitne cele Revolutu do 2024 roku

Revolut inwestuje 450 milionów euro w marketing

Revolut, bank otwarty na kryptowaluty, ogłosił inwestycję 450 milionów euro na działania marketingowe w Europie. Ich głównym celem jest osiągnięcie 50 milionów klientów na całym świecie do końca 2024 roku, co oznacza 40% wzrost rok do roku.

Wśród planów Revolutu znajduje się także ekspansja we Włoszech, gdzie zamierzają osiągnąć 2,5 miliona klientów do końca 2024 roku. Obecnie bank działa tam z ponad 1,5 milionem klientów, zajmując drugie miejsce wśród najczęściej pobieranych aplikacji bankowych na poziomie lokalnym.

Aby zwiększyć swoją obecność na rynku włoskim, Revolut planuje wprowadzić lokalne numery IBAN oraz dodatkowe usługi dla klientów.

Kampania marketingowa Revolutu, pod hasłem "Przyszłość bankowości", ma na celu pokazanie ciągłego rozwoju banku i jego innowacyjnych funkcji. Z kolei współpraca z MetaMaskiem, popularnym portfelem kryptowalut, umożliwia użytkownikom łatwe doładowanie portfeli MetaMask bezpośrednio ze swoich kont Revolut.

Revolut Ramp, nowa funkcja, pozwala klientom na dostęp i zakupy kryptowalut bezpośrednio z konta Revolut, co odpowiada na rosnące zapotrzebowanie na usługi związane z kryptowalutami.