Dubaj zaostrza zasady marketingu kryptowalut

Dubajski Regulator Zaostrza Zasady Marketingu Kryptowalut

Dubaj zaostrza zasady marketingu kryptowalut

Dubajska Urząd Aktywów (VARA) ogłosiła wprowadzenie surowszych wymagań dla firm promujących inwestycje w kryptowaluty w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Nowe zasady wymagają, aby wszystkie materiały reklamowe zawierały wyraźne zastrzeżenie, informujące inwestorów, że „aktywa wirtualne mogą stracić na wartości w całości lub częściowo i są narażone na ekstremalną zmienność”.

Link promocyjny BingX Promocja BingX
Link promocyjny BingX Promocja BingX

Matthew White, dyrektor VARA, podkreślił, że jasne wytyczne pomagają dostawcom usług aktywów wirtualnych (VASP) świadczyć swoje usługi odpowiedzialnie, co sprzyja budowaniu zaufania i przejrzystości na rynku.

Zachęty i Zgody Regulacyjne

Firmy oferujące zachęty do inwestycji w aktywa cyfrowe muszą teraz uzyskać potwierdzenie zgodności od regulatora, aby uniknąć wprowadzania inwestorów w błąd co do ryzyka inwestycyjnego.

Wysoka Adopcja Kryptowalut w ZEA

Według badania przeprowadzonego przez firmę konsultingową, ZEA zajmuje trzecie miejsce w globalnym indeksie adopcji kryptowalut, osiągając wysokie oceny w zakresie przyjazności podatkowej oraz innowacji. Wiele osób w ZEA posiada kryptowaluty, a startupy w kraju cieszą się dużym wsparciem ze strony rządu, co przekłada się na entuzjazm mieszkańców dla kryptowalut.