Dubaj zaostrza zasady marketingu kryptowalut
Dubajski Regulator Zaostrza Zasady Marketingu Kryptowalut
Dubajska Urząd Aktywów (VARA) ogłosiła wprowadzenie surowszych wymagań dla firm promujących inwestycje w kryptowaluty w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Nowe zasady wymagają, aby wszystkie materiały reklamowe zawierały wyraźne zastrzeżenie, informujące inwestorów, że „aktywa wirtualne mogą stracić na wartości w całości lub częściowo i są narażone na ekstremalną zmienność”.
Matthew White, dyrektor VARA, podkreślił, że jasne wytyczne pomagają dostawcom usług aktywów wirtualnych (VASP) świadczyć swoje usługi odpowiedzialnie, co sprzyja budowaniu zaufania i przejrzystości na rynku.
Zachęty i Zgody Regulacyjne
Firmy oferujące zachęty do inwestycji w aktywa cyfrowe muszą teraz uzyskać potwierdzenie zgodności od regulatora, aby uniknąć wprowadzania inwestorów w błąd co do ryzyka inwestycyjnego.
Wysoka Adopcja Kryptowalut w ZEA
Według badania przeprowadzonego przez firmę konsultingową, ZEA zajmuje trzecie miejsce w globalnym indeksie adopcji kryptowalut, osiągając wysokie oceny w zakresie przyjazności podatkowej oraz innowacji. Wiele osób w ZEA posiada kryptowaluty, a startupy w kraju cieszą się dużym wsparciem ze strony rządu, co przekłada się na entuzjazm mieszkańców dla kryptowalut.