The Sandbox Planuje Opanować Rynek Indyjski

The Sandbox Planuje Opanować Rynek Indyjski w Ciągu Dwóch Lat

The Sandbox Planuje Opanować Rynek Indyjski

W tym roku metaversum The Sandbox (SAND) ogłosiło ambitny plan współpracy z globalnym akceleratorem przedsiębiorstw Brinc, mający na celu stworzenie nowego centrum kultury o nazwie BharatBox w Indiach. Centrum to ma być platformą prezentującą znaczące postacie z sektorów rozrywki, sztuki i sportu tego kraju. Ostatnie doniesienia informują, że The Sandbox zamierza skorzystać z tej inicjatywy, aby uczynić Indie swoim największym rynkiem w ciągu najbliższych dwóch lat. Sebastien BORGET, współzałożyciel The Sandbox, podkreśla, że firma dąży do stworzenia środowiska, które połączy różne regiony świata.

BharatBox, nowo powstałe centrum kultury, już podpisało umowy z 25 partnerami indyjskimi w ciągu ostatnich sześciu miesięcy, w tym z takimi gigantami branży jak Eros Entertainment, Hungama i Shemaroo. Dodatkowo, zawarto umowy z trzema uznawanymi indyjskimi firmami mediów filmowych. W istotnym kroku naprzód, BharatBox ogłosiło strategiczne partnerstwo z CoinDCX. Według współzałożyciela CoinDCX i Okto, to partnerstwo pomoże The Sandbox zdobyć solidną pozycję na indyjskim rynku. Partnerzy wyrażają także entuzjazm z powodu współpracy z jednym z najlepszych graczy w świecie metaversum.

Większość podpisanych umów dotyczy nieruchomości w postaci tokenów NFT, co umożliwi The Sandbox wykorzystanie ich w otwartym metaversum do tworzenia fascynujących doświadczeń związanych z Indie w grze "The Sandbox". Przykładem takiego projektu jest niedawna inicjatywa wprowadzenia indyjskiej epopei Mahabharata do metaversum. Oprócz tego, BharatBox pracuje nad wprowadzeniem marek Animoca do Indii, co ma stanowić długoterminowe rozwiązanie Web3 dla sprzedaży biletów i gier opartych na technologii blockchain.