NFT Prawie Martwe Według Google Trends

Po Szczytach: Spadek Zainteresowania NFT-ami i Web3

NFT Prawie Martwe Według Google Trends

Ostatnie trendy w Google pokazują, że zainteresowanie NFT-ami, czyli niezamienialnymi tokenami, spadło na bardzo niski poziom. Pomimo wzrostu cen kryptowalut, ludzie coraz rzadziej szukają informacji na temat NFT-ów.

W maju wyrażenie "krypto" było na szczycie popularności, osiągając wartość 100, podczas gdy "NFT" ledwo przekraczało 10. To oznacza, że coraz mniej osób interesuje się NFT-ami, które jeszcze niedawno były ważnym tematem w świecie inwestycji.

Sygnały te są jeszcze bardziej zaskakujące, biorąc pod uwagę, że w styczniu 2022 roku NFT-y były bardziej popularne niż same kryptowaluty.

Dodatkowe dane pokazują, że liczba osób korzystających z portfeli NFT jest najniższa od początku 2021 roku. W rzeczywistości liczba użytkowników spadła o ponad 90% od grudnia 2021 roku.

To, co kiedyś było gorącym tematem w świecie celebrytów i inwestycji, teraz traci swoją atrakcyjność z powodu kryzysów w kryptoświecie i niekorzystnych warunków rynkowych.

Podobnie, termin "Web3", który miał być przyszłością internetu, teraz już nie cieszy się popularnością. Mimo wcześniejszego zainteresowania, teraz ledwo ktoś go szuka. To wszystko może sugerować, że NFT i wizja Web3 nie są już tak atrakcyjne, jak kiedyś.