Casio pragnienie wejścia do Metawersu

Japoński gigant technologiczny oficjalnie złożył wniosek o znak towarowy w amerykańskim biurze patentowym

Casio pragnienie wejścia do  Metawersu

W ostatnich dniach świat obiegła informacja, że firma Casio wyraziła swoje zainteresowanie udziałem w rozwijającej się rzeczywistości metawersu. Japoński gigant technologiczny oficjalnie złożył wniosek o znak towarowy w amerykańskim biurze patentowym i znaków towarowych (USPTO). Casio, znane głównie z produkcji zegarków i elektroniki, teraz chce się zaangażować w eksplorację NFTs

Link promocyjny BingX Promocja BingX
Link promocyjny BingX Promocja BingX

Mike KONDOUDIS, prawnik licencjonowany przez USPTO, podzielił się tą fascynującą informacją na Twitterze lub innym, jeszcze nieznanym medium (oznaczonym jako "X"). Według niego, wniosek o znak towarowy Casio to znak, że firma ma ambitne plany dotyczące wprowadzenia na rynek nowych produktów cyfrowych w ramach metawers.

Mike KONDOUDIS wspomniał również, że Casio zamierza eksplorować metawers poprzez oferowanie wirtualnych dóbr oraz NFTs. Wnioskując o znak towarowy, firma Casio wyraźnie zaznaczyła swoje intencje obejmujące media oparte na NFT, sklepy z wirtualnymi towarami, odzież cyfrową, roboty zasilane sztuczną inteligencją, zegarki i wiele innych. Co ciekawe, Casio sugeruje rozwijanie treści wideo, muzyki, dźwięku oraz obrazów do zastosowań w rzeczywistości rozszerzonej, które nie będą dostępne do tradycyjnego pobierania. W samym wniosku o znak towarowy firma Casio wymienia także akcesoria modowe, pakiety animacji, fryzury oraz odzież dla wirtualnych awatarów. Casio planuje świadczyć zarówno usługi hurtowe, jak i detaliczne związane z pobieralnymi wirtualnymi dobrami, które będą dostępne zarówno dla instytucji, jak i użytkowników indywidualnych.

Casio twierdzi, że ten krok otwiera przed nimi możliwości interaktywnego zanurzenia się w technologii Web3, która jest jednym z filarów metawers. Na chwilę obecną firma nie ujawniła jeszcze oficjalnej daty premiery swoich zbiorów i usług, jednak eksperci sugerują, że będzie to miało miejsce w 2024 roku. Warto zaznaczyć, że Casio nie jest pierwszą firmą z branży zegarowej, która eksploruje potencjał Web3 i NFT-ów. Inne znane marki, takie jak Rolex, Timex czy Hublot, również złożyły wnioski o znaki towarowe w USPTO, co sugeruje, że branża ta prężnie podąża w kierunku cyfrowej rewolucji.

Źródło: Link