Awaria Portfela Phantom
Awaria Portfela Phantom Wstrząsa Ekosystemem Solana: Co Wiemy
Portfel Phantom, ceniony portfel Web3 w ekosystemie Solana, zanotował niedostępność, co staje się kolejnym przypadkiem problemów w sieci Proof-of-Stake (PoS) tej blockchainowej platformy.
Portfel Phantom: Co się stało?
Według relacji członków społeczności Solana oraz użytkowników Portfela Phantom, wersja przeglądarkowa tego portfela uniemożliwia wyświetlanie złożonych transakcji. Co więcej, transakcje rozpoczęte za pośrednictwem Portfela Phantom nie mogą być przesłane, a użytkownicy są bezradni wobec pojawiających się problemów.
Mimo że kilku użytkowników potwierdziło niedostępność Portfela Phantom, wydaje się, że nie dotyczy to wszystkich użytkowników. Niektórzy z nich nie mają dostępu do swoich kont ani nie mogą dokonywać transakcji, podczas gdy inni twierdzą, że udało im się zrealizować operacje w ciągu ostatnich kilku godzin.
Niezależny dziennikarz zajmujący się kryptowalutami, opublikował zrzut ekranu, na którym widać komunikat "brak danych" na stronie przeglądarkowego portfela. Pomimo tych doniesień, Portfel Phantom nie potwierdził żadnych problemów, co sugeruje, że przestoje mogą nie dotyczyć wszystkich użytkowników.
Awaria Portfela Phantom to kolejny incydent, który wstrząsa ekosystemem Solana. Pomimo braku pełnej informacji od twórców portfela, użytkownicy pozostają w niepewności co do przyczyn problemów i oczekują na szybką naprawę sytuacji.